۴۰۰ مرکز قرآنی کردستان؛ میزبان اجرای برنامه‌های قرآنی فصل تابستان
کد خبر: 4069928
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

۴۰۰ مرکز قرآنی کردستان؛ میزبان اجرای برنامه‌های قرآنی فصل تابستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی فصل تابستان در ۴۰۰ مؤسسه و خانه قرآن استان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی به دلیل فراغت دانش‎‌آموزان از تحصیل در فصل تابستان رونق بیشتری می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با همکاری سازمان دارالقرآن کریم کشور اقدام به برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌های قرآنی در سطح استان خواهد کرد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی فصل تابستان در 400 مؤسسه و خانه قرآن استان کردستان خبر داد و بیان کرد: در این راستا طرح‌های قرآنی از سوی اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات به مؤسسات و خانه‌های قرآنی ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از اول تیرماه جاری در سطح استان یادآور شد: این طرح‌های قرآنی شامل آموزش روخوانی، روانخوانی قرآن، تجوید، سبک زندگی قرآنی، آموزشیاری و تربیت معلم قرآن و توانمندسازی مربیان قرآنی بوده است.

انتهای پیام
captcha