آغاز طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل در اردبیل
کد خبر: 4066625
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

آغاز طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز طرح امداد و نجات تابستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و پرسنل جمعیت استان خبر داد.

عزت الله ضربی مدیرعامل هلال احمر اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزت‌اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، پنجم تیرماه، با اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: در طرح تابستانی 17 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان اردبیل فعال خواهند بود که از 2 تیر تا 8  شهریور با ۱۳ پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان به هموطنان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۴۵ دستگاه خودرو در تابستان مشارکت خواهند داشت که شامل 18دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی ست نجات و 15 دستگاه خودروی پشتیبان است.

این مسئول اضافه کرد: سامانه ندای امداد جمعیت هلال احمر با شماره 112 مثل همیشه در آمادگی کامل به سر برده و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان (EOC) جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان های مرتبط آماده‌باش بوده و به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و تیم واکنش سریع و آنست جمعیت هلال احمر استان نیز در طول تابستان آماده‌باش خواهند بود.

انتهای پیام
captcha