فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور
کد خبر: 4187162
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور

دبیرکل جمعیت هلال کشور از فعالیت ۶۵۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در سطح کشور در طول ۴۶ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور خبر داد.

بازدید دبیرکل جمعیت هلال کشور از پایگاه امداد و نجات جاده‌ایبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال کشور، ۱۹ آذرماه در جریان کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرچم شهرستان کوثر اظهار کرد: برحسب نیاز، پایگاه‌های امداد و نجات در کشور احداث و تجهیز می‌شود، به‌طوری که در این حوزه از ظرفیت خوب خیرین برخوردار هستیم و این موضوع پای کار بودن مردم را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه دو میلیون و ۸۰۰ داوطلب در راستای اهداف جمعیت هلال احمر در کشور تلاش می‌کنند، افزود: هر کسی با داشته‌های خود اقدام خداپسندانه انجام می‌دهد و امثال حاج نوری‌ها نیز با احدث پایگاه به کاهش آلام بشری کمک می‌کنند.

دبیر‌کل جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در موضوع ارائه خدمات و تکریم انسان‌ها وظیفه دارد، به‌طوری که در بحث حوادث غزه با محوریت داوطلبان اقدامات خوبی انجام شده است.

سلیمانی با بیان اینکه مردم ما در تمامی برهه‌ها وحدت، انسجام و انسان‌دوستی خود را به تصویر کشیده‌اند، گفت: در بحث کمک‌رسانی و همدردی با مردم مظلوم غزه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان کمک‌های غیر نقدی و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی از سوی مردم جهت کمک‌رسانی به مردم غزه جمع‌آوری شده است و این موضوع نشان می‌دهد جمعیت هلال احمر مورد وثوق مردم است.

انتهای پیام
captcha