برگزاری مرحله هشتم رزمایش همدلی در قزوین
کد خبر: 4065416
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

برگزاری مرحله هشتم رزمایش همدلی در قزوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین از توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در هشتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قزوین خبر داد.

رزمایش همدلی در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قزوین، سیدمهدی میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین، در هشتمین مرحله از رزمایشات احسان و همدلی که در شبستان امیرالمؤمنین مسجد نبی(ص) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که طبق منویات مقام معظم رهبری از پیشگامان عرصه احسان و همدلی بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با توزیع ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش مجموعاً ۲۵ میلیارد ریال آغاز شده و بین نیازمندان استان قزوین توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: حمایت از خانواده‌های محروم و نیازمند با برگزاری مراحل مختلف رزمایش همدلی و احسان در قزوین انجام شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، قند، شکر و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار بوده و ارزش هر بسته بیش از ۵ میلیون ریال است.

میرغفاری در ادامه افزود: ۲۳۰۰ دست البسه نیز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه و با همکاری گروه‌های جهادی و گروه‌های همکار توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha