برپایی کاروان قرآنی «ندای رحمت» در روستای ایوریق
کد خبر: 4065372
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

برپایی کاروان قرآنی «ندای رحمت» در روستای ایوریق

معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کاروان قرآنی «ندای رحمت» در مسجد اعظم روستای ایوریق برپا شد.

مهدی طاهری معاون فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۳۰ خردادماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: کاروان قرآنی «ندای رحمت» در مسجد اعظم روستای ایوریق برپا شد و این مراسم قرآنی همراه با اجرای جشن قرآنی ویژه نوجوانان این روستا همراه بود.

وی اذعان کرد: این برنامه معنوی با همکاری خانه قرآن اردبیل، موسسه جامعه النور و معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده و  هدف از برگزاری آن ترویج مفاهیم قرآن کریم و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی است.

این مقام مسئول یادآور شد: این کاروان قرآنی در مناسبت‌های مختلف توانسته با حضور قاریان برجسته کشوری و بین‌المللی در مناطق روستایی و محروم ویژه برنامه‌هایی را اجرا کند و استقبال از آن بسیار خوب بوده است.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: برپایی کاروان‌های قرآنی می‌تواند به نشر مفاهیم قرآن کریم در بین نسل جدید بیش از پیش تاثیر گذار باشد و از همکاری و همدلی همه قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha