پروژه‌های حوزه راه‌وشهرسازی به نام شهدا مزین شود
کد خبر: 4064478
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

پروژه‌های حوزه راه‌وشهرسازی به نام شهدا مزین شود

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی در امور ایثارگران گفت: در راستای پاسداشت یاد و نام شهدا، پروژه‌ها و طرح‌های حوزه راه‌وشهرسازی به نام شهدا مزین شود.

شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، حمید مردانیان مشاور وزیر راه‌وشهرسازی در امور ایثارگران صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی امور حمل و نقل راه‌وشهرسازی استان زنجان، اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگری و خانواده شهیدان افتخار بسیار بزرگی است و باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت توسط ارگان‌های زیر مجموعه وزارت راه‌وشهرسازی قرار گیرد، تصریح‌ کرد: اعتبار و هویت یک کشور با یاد شهیدان و خانواده آنها است.

مشاور وزیر راه‌وشهرسازی در امور ایثارگران، تاکید کرد: باید پیوست فرهنگی و اجتماعی در پروژه‌ها و برنامه‌های بخش راه‌وشهرسازی دیده شود.

مردانیان با بیان اینکه در نام‌گذاری ابنیه‌ها، ساختمان‌ها و راه‌ها از نام شهیدان استفاده شود، افزود: طی دوران دفاع مقدس رزمندگانی از مناطق روستایی به شهادت رسیدند که باید برای پاسداشت نام و یاد آنها برنامه‌ریزی ویژه صورت بگیرد.

وی متذکر شد: باید همه ارگان‌های زیر مجموعه راه‌وشهرسازی نام ساختمان‌ها و ابنیه‌ها و راه‌ها را به نام شهیدان والا متبرک کنند.

مردانیان بر لزوم تقویت فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: امروز جامعه به این مهم نیاز جدی دارد.

انتهای پیام
captcha