اعلام فراخوان دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در اردبیل
کد خبر: 4064474
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

اعلام فراخوان دریافت تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در اردبیل

ثبت‌نام اعطای تسهیلات و اعتبارات بنیاد نخبگان استان اردبیل به دانشجویان‌ برتر دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان آغاز شد.

فراخوان نام‌نویسی دریافت تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نام‌نویسی برای اعطای تسهیلات و اعتبارات بنیاد نخبگان استان اردبیل به دانشجویان‌ برتر دانشگاه‌ها آغاز شد.

بنیاد ملی نخبگان استان اردبیل در قالب «طرح شهید وزوایی»، به دانشجویان برتر دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و طلاب حوزه علمیه به مدت یکسال تسهیلات و اعتبارات حمایتی اعطا می‌کند.

دانشجویان از ۲۴ خردادماه تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به نشانی ardabil.bmn.ir درخواست خود را ثبت و ارسال نمایند.

دانشجویان برگزیده از تسهیلاتی همچون اعتبارات دستیاری، کمک هزینه توانمندسازی آموزشی، مهارتی و کارآفرینی، کمک هزینه ارتباطات و امکانات علمی، اعتبار همکاری دانشجویی، کمک‌هزینه اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی، کمک هزینه شرکت در مجامع علمی داخلی و خارجی، کمک هزینه استفاده از تسهیلات شبکه آزمایشگاهی، کمک هزینه اجرای پایان نامه و رساله، هدیه ازدواج و تولد فرزند و ... بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha