شاخص فرهنگ باید بر مبنای حُب اهل‌بیت(ع) باشد
کد خبر: 4063922
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

شاخص فرهنگ باید بر مبنای حُب اهل‌بیت(ع) باشد

مبلغ حاضر در کاروان زیر سایه خورشید در زنجان، گفت: شاخص فرهنگ باید بر مبنای حُب اهل‌بیت(ع) باشد؛ جریان حق و باطل همواره بوده و بیشترین تلفات را در بحث فرهنگی داشتیم.

اهل‌بیت(ع)

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی محمدیان مبلغ حاضر در کاروان زیر سایه خورشید در زنجان، شامگاه روز گذشته، ۲۲ خرداد، در جمع کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه شاخص فرهنگ باید بر مبنای عشق و علاقه به اهل‌بیت(ع) باشد، بر ضرورت نهادینه شدن جریان امامت و امام رضا(ع) به عنوان گفتمان حاکم بر زیست بوم فرهنگی کشور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هر کجا صحنه باطل بعد از فرهنگ وارد شده است، بیشترین تلفات فکری اتفاق می‌افتد، گفت: دشمن در تلاش است تا با فعالیت‌های فرهنگی گسترده برعلیه حق، پیروز میدان باشد.

این مسئول ادامه داد: باید از ظرفیت‌های فرهنگی استفاده کرد، شبهه علمی را با جواب علمی و هجمه‌های فرهنگی را با تهیه صنایع فرهنگی خلاق پاسخ دهیم.

محمدیان افزود: این مبلغ دینی با اشاره به اینکه متولیان فرهنگی در نوک پیکان مواجه با جریان باطل هستند، هر جا از سنگرها عقب‌نشینی کردیم، جریان باطل پیشروی کرد.

حجت‌الاسلام محمدیان بر ضرورت نهادینه شدن جریان امامت و امام رضا(ع) به عنوان گفتمان حاکم بر زیست بوم فرهنگی کشور تاکید کرد و افزود: تبیین‌گری امام رضا(ع) منحصر به فرد است و ایشان امام توسعه و جهانی کردن تشیع هستند.

انتهای پیام
captcha