ضرورت دقت در انتخاب هیئت‌ امنای مساجد روستایی
کد خبر: 4063492
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

ضرورت دقت در انتخاب هیئت‌ امنای مساجد روستایی

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است، گفت: در برخی از مناطق و روستاها به جهت رقابت در ابراز علاقه و محبت به اهل‌بیت (ع) چندین هیئت مذهبی یا مسجد همزمان فعالیت می‌کند که باید دقت نظر در عضوگیری به گونه‌ای باشد تا همه ارادتمندان و دوستداران اهل‌بیت (ع) بتوانند با جان و دل فعالیت کنند.

هیئت‌ امنای مساجد روستایی

به گزارش ایکنا از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان ظهر امروز، ۲۱ خردادماه، در دومین جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان زنجان، اظهار کرد: هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات باید در مراکز بخش‌ها تشکیل شود.

وی تصریح کرد: از تشکیل هیئت امنای بخش‌ها حمایت می‌کنیم اما با توجه به شرایط خاص اجتماعی هر منطقه و روستا، بخشداران با شناختی که از اهالی هر روستا دارند، در جهت سیاست‌های ستاد بازسازی باید جذب حداکثری را مد نظر قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: اغلب سیاست‌گذاری‌های ستاد اربعین به صورت کشوری و استانی است، لذا اعضا هر نظر یا پیشنهادی در راستای اصلاح ساختار ستاد اربعین دارند ارائه دهند تا جهت تسریع در خدمت‌رسانی و بالا بردن کیفیت خدمات به زائران به ستاد استان و کشور ارسال شود.

در پایان این جلسه طبق مصوبه جلسه قبل که پیشنهاد عضویت بخشداران در هیئت امنای شهرستان مطرح شده بود، ابلاغ بخشداران به فرماندار زنجان تسلیم شد.

انتهای پیام
captcha