لزوم برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در کرمان
کد خبر: 4062873
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
استاندار کرمان بیان کرد:

لزوم برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در کرمان

استاندار کرمان با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در کرمان پیگیری شود، گفت: شهید سلیمانی متعلق به همه و مراد همه‌ آزادی‌خواهان جهان است و این امر ظرفیت بزرگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان که امروز، ۱۸ خردادماه در کرمان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: ارشاد سه حوزه را مدیریت می‌کند که حوزه فرهنگ عمومی در قالب شورای فرهنگ عمومی، حوزه عمومی فرهنگ در قالب ۷ رشته و پاسداشت پیشکسوتان از جمله این حوزه‌ها است.

وی ضمن درخواست از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای تقدیر از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر استان بیان کرد: در بحث اقتصاد هنر، در چند حوزه کرمان می‌تواند فعال شود و دستگاه‌ها و شرکت‌های اقتصادی باید کمک کنند تا اقتصاد هنر در کرمان پایدار شود و کارهای بزرگی انجام داد.

فداکار با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره شهید سلیمانی در کرمان پیگیری شود، گفت: شهید سلیمانی متعلق به همه و مراد همه‌ آزادی‌خواهان جهان است و این امر ظرفیت بزرگی است که باید مورد توجه قرار گیرد و چند جشنواره سالانه برگزار شود.

محمدرضا علیزاده، نیز در این مراسم با بیان اینکه جایگاه فرهنگ از سایر عرصه‌ها بالاتر است و این امر خدمت‌رسانی را سخت می‌کرد، گفت: تلاش داشتیم که مشورت، همکاری، کار گروهی، تعامل، حفظ ساختارهای قبلی و برگزاری رویدادهای جدید را سرلوحه کار خود قرار دهیم و سرمایه انسانی مورد توجه قرار گرفت.

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص هنر کرمان، بیان کرد: فرمایش ایشان وظیفه مدیران را در عرصه فراز و نشیب عرصه‌های فرهنگی بسیار زیاد کرد و باید حمایت از هنرمندان و از بین بردن تنش‌ها و تلاطم‌ها را سرلوحه کار قرار داد که در همین راستا در دوران مدیریت خود سیاست‌هایی به کار بستیم تا بستر پویایی عرصه فرهنگی استان فراهم شود.

وی در ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ادامه داد: آموزش‌های فرهنگی هنری، تعادل در برنامه‌ها، برگزاری رویدادهای ملی، پیوند قوی با جامعه دانشگاهی، تلاش برای پروژه‌های نیمه تمام، چاپ کتاب‌های مفاخر، تشکیل شوراهای فرهنگ عمومی، تغییر بسترهای برگزاری مراسم و غیره از جمله اقدامات بود.

 فداکار در پایان از تمام معاونین، مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اصحاب رسانه، فعالان قرآنی استان به پاس همراهی آن‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha