برگزاری چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی «فروغ مهر انقلاب» در ابهر
کد خبر: 4062787
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

برگزاری چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی «فروغ مهر انقلاب» در ابهر

فراخوان چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی «فروغ مهر انقلاب» به مناسبت ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) در شهرستان ابهر منتشر شد.

مسابقه کتابخوانی «فروغ مهر انقلاب»

به گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، به مناسبت ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) فراخوان چهارمین دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان «فروغ مهر انقلاب» با موضوع وصیت‌نامه الهی - سیاسی امام خمینی (ره) در شهرستان ابهر منتشر شد.

این مسابقه فرهنگی از وصیت‌نامه الهی و سیاسی امام خمینی (ره)، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و با همکاری مؤسسه قرآن و عترت کوثر و نیز انجمن قرآن و نهج‌البلاغه به مناسبت ارتحال جان‌گداز امام خمینی (ره) در شهرستان ابهر منتشر شد.

وصیت الهی - سیاسی امام (ره) اختصاص به ملت عظیم‌الشأن ایران ندارد، بلکه توصیه به جمیع ملل اسلامی و مظلومان جهان از هر ملت و مذهب است که ایشان در بخشی از متن این وصیت‌نامه می فرماید: «از خداوند ـ عزوجل ـ عاجزانه خواهانم که لحظه‌ای ما و ملت ما را به خود واگذار نکند و از عنایات غیبی خود به این فرزندان اسلام و رزمندگان عزیز لحظه [‌ای] دریغ نفرماید».

این مسابقه ویژه علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در شهرستان ابهر بوده و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند پاسخ سئوالات را تا ٢٩ خردادماه امسال به شماره پیام‌رسان واتساپ ٠٩١٩٣٤٦٩٥٩٨ ارسال کنند. از منتخبان این مسابقه در تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha