دعوت از البرزی‌ها برای شرکت در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4062777
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

دعوت از البرزی‌ها برای شرکت در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به اینکه تاکنون 420 نفر برای حضور در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از فعالان قرآنی استان دعوت می‌شود تا برای ثبت‌نام در این دوره از مسابقات به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند.

مسابقات قرآن اوقاف

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: از فعالان قرآنی استان دعوت می‌شود تا برای ثبت‌نام در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند.

وی افزود: شرایط این مسابقات ویژه بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال است و مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن، تفسیر عمومی قرآن، ترجمه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به رشته‌های مسابقات مرحله شهرستانی و استانی، گفت: مسابقات در دو مرحله یاد شده در رشته‌های حفظ پنج جزء و ۱۰ جزء در مرحله شهرستانی و استانی، حفظ ۲۰ جزء تا مرحله کشوری و سه رشته حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل تا مرحله بین‌المللی است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه تاکنون 420 نفر برای شرکت در این مسابقات شرکت کرده‌اند، افزود: متأسفانه استقبال برای شرکت در این مسابقات نسبت به سال قبل کمتر بوده که این موضوع باید ریشه‌یابی‌ شود.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم و فعالان قرآنی برای حضور در این رویداد قرآنی، یادآور شد: امیدواریم تا در این دوره شاهد کسب افتخارات ملی و بین‌اللملی توسط متسابقین البرزی باشیم.

انتهای پیام
captcha