برگزاری بیش از 120 برنامه با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه در البرز
کد خبر: 4061925
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

برگزاری بیش از 120 برنامه با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه در البرز

مدیرکل اوقاف و امورخیریه البرز از برگزاری بیش از 120 عنوان برنامه به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

دهه کرامت

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری بیش از 120 عنوان برنامه به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا‌(ع) و  دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه‌کرامت اشاره کرد و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن به یاد امام امت و شهدای ۱۵ خرداد، اهدای خون به بیماران نیازمند، تجلیل از کادر درمان و سلامت، تجلیل از دختران نخبه قرآنی، واقف و نخبگان علمی و دانش‌بنیان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و خانواده، برگزاری کرسی گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام و رهبری، غبارروبی امامزادگان و بقاع متبرکه، افتتاح نمایشگاه فرهنگی از جمله برنامه‌های است که با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

این مسئول به اجرای طرح اهدای کمک‌های مؤمنانه و بسته‌های معیشتی در جوار امامزادگان نیز اشاره کرد و‌ گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ رضوی است و کمک به همنوعان نیازمند است.

دشتکی با بیان اینکه جشن‌های دهه کرامت باید با معرفت‌بخشی و افزایش محبت و بصیرت دینی همراه باشد، خاطرنشان کرد: عموم جامعه باید در این دهه با الگوگرفتن از سیره ائمه اطهار(ع) در راستای رشد و تعالی فرهنگ غنی اسلامی تلاش بیشتری کنند.

مدیرکل اوقاف البرز با تاکید براینکه دهه کرامت می‌تواند آغازگر نهضت عظیم ترویج سبک زندگی ائمه معصومین(ع) در جامعه باشد، گفت: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک الگوی اسلامی در شیوه زندگی است.

انتهای پیام
captcha