دختران موفق مرکز ندای مهر باران اردبیل تجلیل شدند
کد خبر: 4061553
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

دختران موفق مرکز ندای مهر باران اردبیل تجلیل شدند

طی مراسمی همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، از دختران موفق مرکز ندای مهر باران اردبیل تجلیل شد.

تجلیل از دختران موفق مرکز ندای مهر باران اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل، ۱۱ خردادماه، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و نیز آغاز دهه کرامت، با حضور در مرکز ندای مهر باران این روز خجسته را به تمامی دست‌اندرکاران و دختران مقیم این مرکز تبریک و تهنیت گفت.

رضایی در حاشیه این مراسم به نقش دختران در جامعه، نحوه تربیت در خانواده و اهمیت تأمین سلامت روانی و اجتماعی دختران اشاره کرد و افزود: حفظ و ارتقای سلامت افراد جامعه به‌ویژه دختران به‌عنوان رکن اصلی در تشکیل خانواده بسیار حائز اهمیت است.

رضایی توانمند‌سازی دختران را به‌عنوان تأثیرگذارترین قشر در تربیت نسل‌های جدید در آینده یاد کرد و گفت: باید در راستای ارتقای نشاط و شادابی مادران آینده میهن عزیزمان قدم‌های مؤثری برداشته شود تا از این طریق بتوان آینده خانواده‌هایمان را تضمین کنیم.

وی تصریح کرد: احصای توانمندی‌های دختران مراکز و ارجاع این عزیزان به دستگاه‌های همکار از قبیل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره ورزش و جوانان و فنی و حرفه‌ای، برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت بویژه در طول تابستان، تهیه و تدوین طرح برای رشد و ارتقای توانایی‌های هنری دختران، هدفمند کردن پرداختی‌های مالی به دختران از جمله اهدافی هستند که از طریق مراکز مراقبتی تا استحصال نتیجه مطلوب پیگیری و دنبال خواهد شد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از کارشناسان و روانشناسان خانه سلامت و مرکز ندای مهر و جمعی از دختران موفق بهزیستی با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha