الگوی نوع‌دوستی و همدلی به تمام شهرهای ایران تسری پیدا کند
کد خبر: 4061524
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳

الگوی نوع‌دوستی و همدلی به تمام شهرهای ایران تسری پیدا کند

قائم ‌مقام شهردار شیراز با اشاره به نوع‌دوستی مردم شیراز در بحران‌های مختلف به خصوص سیل سال 98، بر تسری الگوی نوع‌دوستی و همدلی به شهرهای ایران اسلامی تأکید کرد.

دیدار اعضای شورای شهر مهرستان با مسئولان شهرداری شیراز به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، آرش فرج‌زاده، قائم‌مقام شهردار شیراز عصر چهارشنبه، 11 خردادماه در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مهرستان استان سیستان و بلوچستان گفت: در سیل سال ۹۸ شیراز، شهرداری، سپاه، ارتش و گروه‌های مردمی و جهادی با تمام قوا پای کار آمده بودند.

وی افزود: آن‌ روز دستگاه‌های رسانه‌ای بیگانه نیز فضا را غبارآلود می‌کردند؛ اما همدلی شکل‌ گرفته بین مردم، گروه‌های مردمی و دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌طوری معجزه‌ وار شکل گرفته بود که شاهد رویداد مثبتی در دل بحران همانند زمان دفاع مقدس بودیم. باید قدر این مهربانی و همدلی مردمی را بدانیم و این الگوی نوع‌دوستی و همدلی مردم تسری پیدا کند.

فرج‌زاده در ادامه به همکاری شهرداری شیراز با مجموعه مدیریت شهری مهرستان و تسری این نوع‌دوستی تاکید کرد و گفت: برای انتقال تجارب فنی و مهندسی به شهرداری مهرستان اعلام آمادگی می‌کنیم.

رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز در این نشست بیان کرد: استان سیستان و بلوچستان نماد وحدت ایران اسلامی که سرلشکر شهید شوشتری بنیانگذار وحدت و مروج روحیه جهادی در منطقه سیستان بود و منشآ خدمات جهادی، اثرگذار و ماندگار بود.

بنابراین گزارش، همزمان با روز شیراز، مرکز تخصصی دیالیز شهر مهرستان سیستان و بلوچستان با مشارکت خیرین شیرازی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

ساخت این پروژه سلامت‌محور، از فروردین ۱۴۰۰ آغاز و با همراهی و مشارکت طیف وسیعی از خیرین کشور و توسط جمعی از مردم و جوانان و صنوف مختلف شهر مهرستان با محوریت شیراز ساخته شد.

به منظور قدردانی از مردم نیک‌اندیش شیرازی، شهرداری و شورای اسلامی این شهر بلوار اصلی و جدید روبه‌روی این بیمارستان را به نام «شیراز» نامگذاری کردند.

انتهای پیام
captcha