اجرای طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در اردبیل
کد خبر: 4061017
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

اجرای طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در اردبیل

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح بعنوان پایلوت در شهرستان نیر آغاز و اجرایی خواهد شد.

کلام اله صفری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌اله صفری،‌ مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، دهم خردادماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل از اجرای طرح قرارگاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این طرح در 10 درصد مدارس شهرستان نیر به عنوان پایلوت اجرا خواهد شد که در این طرح مسائل و مشکلات مدارس شهرستان احصا شده و در راستای آن توسط 9 کارگروه حل خواهد شد.

 صفری، با بیان اینکه هدف از این طرح تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در مدارس مناطق محروم درجهت اجرای عدالت تربیتی و آموزشی است افزود: در قالب این طرح سایر مسائل مهم از قبیل بازگرداندن بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش، تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان، شناسایی دانش آموزان مستعد و نیاز به مساعدت مورد بررسی و اجرای و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: از ظرفیت تمامی اعضای قرارگاه و دستگاه‌های اجرائی و حمایتی و سایر قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی، سپاه مکرم و به ویژه نوسازی مدارس و فرمانداری‌ها استفاده خواهد شد و هدف ما ایجاد تحول و مدرسه تحولی در مناطق محروم استان با رویکرد عدالت است.

گفتنی است؛ طرح قرار گاه تحقق عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در شهرستان نیر با کلنگ زنی احداث آموزشگاه سه کلاسه در روستای کریق با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز رسما کلید خورد.

انتهای پیام
captcha