آغاز فعالیت کارگروه ارتقای شاخص‌های ۲۰گانه عدالت آموزشی در اردبیل
کد خبر: 4059571
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

آغاز فعالیت کارگروه ارتقای شاخص‌های ۲۰گانه عدالت آموزشی در اردبیل

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کارگروه ارتقای شاخص‌های 20 گانه عدالت آموزشی و کیفیت بخشی در اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل کلید خورد.

آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، چهارم خردادماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: کارگروه ارتقای شاخص‌های 20 گانه عدالت آموزشی و کیفیت بخشی در اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل کلید خورد.

اهداف استان را در سالتحصیلی پیش رو اجرای سند تحول بنیادین اعلام و بیان کرد: منابع لازم در این زمینه بایستی تخصیص یافته و مدیران مدارس اجرای کامل سند تحول بنیادی را طبق اولویت های تحولی ارائه شده از سوی وزارت عملیاتی کنند.

صفری اظهار کرد: ایجاد قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از برنامه‌های دیگر  آموزش و پرورش استان در ماه‌های پیش رو و سالتحصیلی آینده بوده و برای تحقق آن  ایجاد 9 کارگروه تخصصی جزو اولویت‌های اساسی است.

صفری افزود: امروز اولین جلسه کارگروه ارتقای شاخص‌های 20 گانه عدالت آموزرشی و کیفیت بخشی  با حضور صاحبنظران و پیشکسوتان تشکیل شده که راهکارهای مناسب برای برون رفت از این شرایط در جلسه ارائه خواهد شد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، نیز در ادامه جلسه هدف معاونت پرورشی را اجرای ساحت‌های 6 گانه سند تحول بنیادی ذکر کرده و بر اجرای امور تربیتی در کنار آموزشی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha