تدوین عملیات آموزشی و تربیتی نیازمند استفاده از ظرفیت متخصصان است
کد خبر: 4062729
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

تدوین عملیات آموزشی و تربیتی نیازمند استفاده از ظرفیت متخصصان است

استاندار اردبیل گفت: عملیاتی‌سازی برنامه‌های تدوین شده نیازمند استفاده از نظرات اجرایی و عملیاتی پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت و متخصصان است که در این زمینه برای دستیابی به رویکرد جدید آموزشی و تربیتی باید به این مهم توجه قائل شد.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل، ۱۷ خردادماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: عملیاتی شدن برنامه‌های تدوینی تحول‌بخش در حوزه تربیتی و آموزشی جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که در این زمینه اهمیت بر لزوم استخراج شاخص‌های کمی و کیفی به صورت اجرایی و قابل اندازه‌گیری در رویکرد جدید آموزشی و تربیتی مبنای کار است.

وی بیان کرد: عملیاتی‌سازی برنامه‌های تدوین شده نیازمند استفاده از نظرات اجرایی و عملیاتی پیشکسوتان حوزه تعلیم و تربیت است که در این زمینه برای دستیابی به رویکرد جدید آموزشی و تربیتی باید به این مهم توجه قائل شد تا با دستیابی به شیوه‌های آموزشی و تربیتی شاهد پرورش افراد نخبه و تاثیرگذار باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: منابع انسانی سرمایه‌های مهم جامعه هستند که می‌توانیم براین اساس کمبودها و مشکلات را کنار بگذاریم و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها اقدامات لازم و اساسی انجام دهیم.

عاملی اظهار کرد: تربیت افراد و تعیین سرنوشت آینده آن‌ها نیازمند تحول در حوزه تربیتی و آموزشی است که در این زمینه تحول با نگاه اداری و عادی ایجاد نمی‌شود و امری لازم و ضروری است تا فعالان این حوزه دغدغه تربیت انسان را داشته باشند و فراتر از وظیفه اداری اقدام کنند تا شاهد تاثیرگذاری برنامه‌های تحول تربیتی و آموزشی باشیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر برای توسعه برنامه‌های آموزشی و تربیتی باشیم و با رفع مشکلات و موانع در طول سال نتایج مورد انتظار را در استان رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha