برگزاری یادواره شهدا در مشگین‌شهر
کد خبر: 4060993
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

برگزاری یادواره شهدا در مشگین‌شهر

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره شهدا در مشگین‌شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف اختری، فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر، دهم خردادماه، از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان خبر داد و اظهار کرد: حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل همراه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک اولویت اساسی است و در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام باید در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: امروز نسل جوان کشورمان باید ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند و در راستای توسعه کشور تلاش کنند و همان طور که شهدای والامقام کشورمان به جبهه‌های جنگ رفته و در مقابل دشمنان ایستادند در عصر کنونی نیز نسل جوان کشورمان باید برای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی کوشا باشند.

اختری تاکید کرد: مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی با قدرت ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر افزود: تربیت نسل سوم و چهارم انقلاب که نه امام را دیده‌اند و نه دوران انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند و نه شهدای نامدار را می‌شناسند و امروز محکم و استوار ایستاده‌اند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

اختری تصریح کرد: مسئولان آینده نظام در همین مدارس هستند، همان طور که مسئولان امروز، دانش آموزان دیروز مدارس بوده اند، باید کاری کنیم که در برابر دشمنان، اعتماد خودمان از دست ندهیم و مواظب اصل و ارزش‌های انقلاب در مقابل برنامه‌های دشمنان باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدای دانش آموز بیان کرد: شهید محمدحسین فهمیده به عنوان یک بسیجی نمونه‌ای بارز از دانش‌آموزان است، چون مهم‌ترین ویژگی بسیجی ایمان به خدا و اعتقاد قلبی است و با نگاهی به وصیت نامه شهید محمد حسین فهمیده متوجه عمق نگاه و اعتقادشان به فرهنگ ایثار و شهادت می‌شویم.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: شهید محمد حسین فهمیده و سایرشهدا به معنای واقعی کلمه یک الگوی و اسطوره‌ ماندگار در عمق تاریخ ایران اسلامی برای نوجوانان، جوانان و تمامی آحاد جامعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام
captcha