دشمنان به سوی سلب امید و ارزش‌ها پیش می‌روند
کد خبر: 4060784
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

دشمنان به سوی سلب امید و ارزش‌ها پیش می‌روند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در جشنواره‌ کن گفت: دشمنان قدم به قدم به سمت سلب کردن امید، ارزش‌ها و اراده‌ها پیش می‌روند و صالح ترین رهبران نیز در جامعه‌ای که اراده در آن ضایع شود، زمین می‌خورند.

حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجتالاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، امروز، نهم خردادماه، در اجلاس سراسری رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز، اظهار کرد: دانشگاه‌ها و دانشجویان بزرگترین سرمایه‌ ملت‌ها ‌و امانتی در اختیار ما هستند و باید از این فرصت محدود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مشخص نیست چه مدت مسئولیت داریم، گفت: باید در نظر بگیریم که ما تا روز قیامت پاسخگوی اقدامات خود هستیم و تنها مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات نباید ملاک باشند؛ بلکه خداوند آگاه و ناظر قاضی خواهد بود.

رستمی، با بیان اینکه نزاع انقلاب اسلامی با نظام سلطه، هویتی است، افزود: انقلاب اسلامی محور احیا دین و اداره‌ جامعه براساس دین است در حالیکه تمام طاغوت‌های عالم دست در دست هم داده‌اند تا این انقلاب را شکست دهند و امروز تروریست‌ها، جلادان و قاتلین از حقوق بشر جایزه می‌گیرند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در جشنواره‌ کن نیز گفت: دشمنان قدم به قدم به سمت سلب کردن امید، ارزش‌ها و اراده‌ها پیش می‌روند و صالح ترین رهبران نیز در جامعه‌ای که اراده در آن ضایع شود، زمین می‌خورند.

وی تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید مسائل کشور را حل کنند که خوشبختانه این امر تاکنون با افتخار محقق شده و دانشگاه‌ها در خدمت جامعه بوده‌اند.

رستمی، در پایان با اشاره به موضوع هویت دانشگاه‌ها اظهار کرد: آیا ما منتظر هستیم که بعد از ۵۰ سال بگوییم که به هویت دانشجو و دانشگاه توجه نکرده‌ایم؟ دوره‌ ریاست شما در دوران دولت سیزدهم، بسیار ویژه است و امیدهای بسیاری به این دولت منعطف شده است، بنابراین با توکل به‌خدا پاسخگوی اقدامات خود باشید.

انتهای پیام
captcha