ظرفیت خیرین در بحث کتاب و کتابخوانی مورد استفاده قرار گیرد
کد خبر: 4060605
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

ظرفیت خیرین در بحث کتاب و کتابخوانی مورد استفاده قرار گیرد

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه با اشاره به اینکه از ظرفیت خیرین در بحث اهدای کتاب و اهدای جوایز پویش کتابخوانی بهره‌گیری شود، افزود: انجمن کتابخانه‌های این شهرستان، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید کمک حال و بازوی توانمند کتابخانه‌های عمومی باشند.

کتابخانه

به گزارش ایکنا از کردستان، خالد عزیززاده، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار شهرستان بانه امروز، هشتم خردادماه در نشست کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه اظهار کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جای مطالعه و کتابخوانی را در جامعه گرفته و این یک آسیب است.

وی افزود: بعد از پایان امتحانات نیاز است دانش‌آموزان به کتابخوانی تشویق و ترغیب شوند و نسل آینده نیاز به برنامه‌ریزی برای مطالعه دارد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار شهرستان بانه گفت: کسانی که اهل مطالعه هستند طرز فکر و دیدگاه وسیعی نسبت به مسائل اجتماعی دارند، مطالعه و کتابخوانی شخصیت و دیدگاه افراد را تعیین می‌کند.

علی حیدرآقایی، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه نیز در ادامه این جلسه گفت: در راستای ترویج کتابخوانی بسته‌های فرهنگی به ادارات شهرستان اهدا شد و مشکلات کتابخانه‌های عمومی نیز پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت خیرین در بحث اهدای کتاب و اهدای جوایز پویش کتابخوانی بهره‌گیری شود، افزود: انجمن کتابخانه‌های شهرستان، در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید کمک حال و بازوی توانمند کتابخانه‌های عمومی باشند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بانه بیان کرد: پویش کتابخوانی و همایش روش‌های مطالعه و یادگیری نیز برگزار شد و برای نخستین بار خیابانی به صورت رسمی در شهر بوئین بانه به نام کتاب نام‌گذاری شد.

وی گفت: شهرداری‌های بانه، آرمرده و کانی سور در سال گذشته ۹۴۰ میلیون ریال، سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی را پرداخت کردند که سهم شهرداری بانه ۸۷۰ میلیون ریال بود اما نیم درصد شهرداری بوئین سال گذشته به دلیل مشکلاتی پرداخت نشد.

آقایی در پایان یادآور شد: یازدهمین جشنواره رضوی و فعالیت کتابخانه‌های عمومی بانه با شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha