حل مسئله عفاف و حجاب یک عزم ملی می‌طلبد
کد خبر: 4060594
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

حل مسئله عفاف و حجاب یک عزم ملی می‌طلبد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: متأسفانه برخی از مسئولان با اقدام غیرکارشناسی خود مروج بدحجابی و حتی بی حجابی بوده‌اند لذا حل مسئله عفاف و حجاب نیاز به عزم ملی دارد.

محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، هشتم خردادماه در نشست دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان با بیان اینکه عزیرترین افراد جامعه نزد خدا با تقواترین آنهاست، اظهار کرد: شیعه و سنی همه جز امت اسلامی و از پیروان واقعی و دوستدار اهل بیت(ع) هستند.

وی صبر و توبه را از ویژگی مؤمنان برشمرد و افزود: خدای متعال در آیه 155 سوره بقره می‌فرماید:«وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ؛ و بی تردید شما را به چیزی اندک از ترس و گرسنگی و کاهش بخشی از اموال و کسان و محصولات [نباتی یا ثمرات باغ زندگی از زن و فرزند] آزمایش می کنیم. و صبرکنندگان را بشارت ده».

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: رهبر انقلاب ساده‌ترین زندگی را بین مسئولان نظام دارد ولی متأسفانه خوی کاخ نشینی در برخی مسئولان دیده می‌شود در حالی که این انقلاب متعلق به کوخ نشینان است، انقلاب برای شکل‌گیری ارزش‌های اسلامی صورت گرفت تا دین زنده بماند، متأسفانه برخی افراد با ایجاد ناامیدی بین جامعه، بیشتر از دشمن به ملت ضربه وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت بزرگ شهدا در دست ماست، افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با سختی زیاد از کیان ملت دفاع کردند، و این امنیت پایدار کنونی از برکت خون شهدا و استقامت همان رزمندگان بوجود آمد.

الله‌مرادی ادامه داد: ایجاد امید در دل مردم اولین مأموریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد همانطور که مقام معظم رهبری شعارهای چندین سال گذشته را حول محور اقتصاد بیان فرمودند، نشان‌دهنده دغدغه ایشان برای مشکلات اقتصادی مردم است چراکه اگر بنیه اقتصادی کشور همچون بنیه نظامی کنونی قوی شود، کشور برای همیشه بیمه می‌شود.

وی گفت: در طرح هدفمندی جدید یارانه باید مردم صبور و با دولت همدل شوند تا ان شاالله ثمره این طرح که برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی است به بار بنشیند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید نظارت عامه داشته باشد، گفت: نباید تحت تأثیر تبلیغات مسموم دشمن قرار بگیریم، کاری که امروز دولت شروع کرده است یک کار زیربنایی و کارشناسی شده است، لذا مسئولان با جهاد تبیین و روشنگری دقیق در راستای اقناع سازی مردم عمل کنند.

وی تأکید کرد: مسئولان امر به معروف و نهی از منکر و طلایه‌داران این ستاد باید هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و یا احتکار را بدون غرض‌ورزی گزارش کنند، لذا در این راستا کار ستاد ناظر یعنی استفاده از ظرفیت و توانمندی ابزار کنترل در جهت رفع مشکلات مردم و کنترل اخلالگران اقتصادی که بزرگترین معروف است، می‌باشد.

الله‌مرادی اظهار کرد: برقرای عدالت اقتصادی بحث کل نظام جمهوری اسلامی است و می‌طلبد در این راستا کمک کنیم تا نظام با چالش روبرو نشود، چراکه دشمن سعی می‌کند تا از اجرای عدالت اقتصادی و اجتماعی به هر ‎شکلی جلوگیری کند.

وی با اشاره به تأثیر لقمه حلال و حرام بر بصیرت افراد، گفت: متأسفانه برخی از افراد به دلیل سوء‌استفاده از انقلاب و بیت‌المال دیگر هیچ گونه حرف حق و بینش بصیرتی در آنها تأثیر ندارد و مدام در راستای منفعت شخصی خود در طرح‌های عامه‌المنفعه ممانعت می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: امروز متأسفانه کاری شده است که جرأت اجرا و تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر از مردم گرفته شده است و بی‌تفاوتی نسبت به منکر موجب فساد جامعه شده است.

وی با بیان اینکه اگر امر به معروف و نهی از منکر برای رضای خدا باشد قطعا جوابگر و مثمر ثمر خواهد بود، یادآور شد: کار سلبی در امر به معروف جوابگو نیست باید متولیان فرهنگی عزمی راسخ در راستای عفاف و حجاب داشته باشند.

انتهای پیام
captcha