توانمندسازی شبکه امامان محله با جدیت دنبال می‌شود
کد خبر: 4060447
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

توانمندسازی شبکه امامان محله با جدیت دنبال می‌شود

راهیار منطقه شمالغرب کشور گفت: راهیاران در برنامه‌ای جامع و مستمر در توانمندسازی شبکه امامت تلاش کرده و با برگزاری جلسات مستمر، روش‌های نوین تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌اند و با تعامل و همفکری در ترویج فرهنگ اسلامی فعالیت می‌کنند.

راهیار منطقه شمال غرب کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین یاسین حسن‌زاده، راهیار منطقه شمالغرب کشور، هشتم خردادماه، در نشست هم‌اندیشی راهیاران و شریکه الامام بنیاد هدایت نیر، با تقدیر از فعالیت‌های شایسته و مؤثر راهیاران استان اردبیل در تثبیت جایگاه فرهنگی و اجتماعی مساجد در بین مردم، اظهار کرد: راهیاران شهرستانی باید به طور مستمر از امامان محل فعالیت خود سرکشی کرده و از مشکلات مناطق اطلاع یابند.

وی بر ضرورت توانمندسازی شبکه امامت تأکید کرد و گفت: لازم است راهیاران در برنامه‌ای جامع و مستمر در توانمندسازی شبکه امامت تلاش کرده و با برگزاری جلسات مستمر، روش‌های نوین تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و با تعامل و همفکری در ترویج فرهنگ اسلامی فعالیت کنند.

راهیار منطقه شمالغرب کشور وظیفه مهم راهیاران شهرستانی را ضریب دادن فعالیت‌ها به امامان شاخص و الگو در شهرستان‌ها برشمرد و افزود: در کنار فعالیت راهیاران، همکاری مؤثر همسران آنان به عنوان «شریکه الامام» می‌تواند میزان موفقیت در تبلیغ را افزایش داده و فرهنگ سازی امور تبلیغی و مسائل دینی را در بین خانواده‌ها ارتقا بخشد.

قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل نیز در این نشست در سخنانی، با بیان گزارش اجمالی از فعالیت امامان محله استان اردبیل، موفقیت و پیشبرد اهداف راهیاران را منوط به همکاری شریکه الامام بیان کرد و گفت: در جامعه کنونی باید از هر فرصت و ظرفیتی برای اشاعه فرهنگ ایرانی، اسلامی استفاده کرده و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاد.

وی در مورد ارزیابی فعالیت امامان محله گفت: نحوه ارزیابی و سنجش میزان عملکرد امامان باید به صورت دقیق و با استفاده از ظرفیت هر شهرستان در سریع‌ترین زمان انجام شود تا هم به عنوان تجربه‌نگاری برای دیگر راهیاران و هم در راستای احصای نقاط قوت و ضعف مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha