متولیان فرهنگی اردبیل برای روشنگری جهاد تبیین تلاش کنند
کد خبر: 4054116
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

متولیان فرهنگی اردبیل برای روشنگری جهاد تبیین تلاش کنند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: متولیان فرهنگی استان در قبال روشنگری درباره جهاد تبیین رسالت خطیری بر عهده دارند.

جهاد تبیینبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در همایش کارکنان و خانواده تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: تلاش برای ارتقای بصیرت و آگاهی افراد جامعه  سرفصل تبلیغ دینی و جهاد تبیین هم رسالت اصلی کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی است و برای تحقق اهداف جهاد تبیین همه بایستی عزمی جدی داشته باشند.

وی، با اشاره به اهمیت عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی و روشنگری اظهار کرد: در فرهنگ اسلامی، هر عملی که در مواجهه‌ با دشمن و با تحمل سختی و مشقت و با تلاش انجام گیرد، جهاد نام دارد و برای تبیین و روشنگری نیز باید جهادی عظیم صورت گیرد.

 جعفرزاده، همچنین به نقش روحانیون در تقویت پایه‌های فکری، دینی و فرهنگی افراد جامعه و ترویج جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: ظرفیت و آگاهی جامعه روحانیت به اندازه‌ای است که می‌توانند در تمامی امور فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا کنند و تاکنون تأثیرات قابل توجهی بین اقشار داشته است.

وی، در رابطه با رسالت تبلیغات اسلامی در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیز گفت: با توجه به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی شبکه‌های مختلف تبلیغی را برعهده دارد از این رو بنا بر تاکید مقام معظم رهبری در جهت تبلیغ گام دوم انقلاب پیشقدم شده است.

انتهای پیام
captcha