۴۲۲ هزار خانوار اردبیلی برای دریافت یارانه در سطح ملی پایش شده‌اند
کد خبر: 4060241
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

۴۲۲ هزار خانوار اردبیلی برای دریافت یارانه در سطح ملی پایش شده‌اند

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در دولت سیزدهم برای بهره‌مندی از یارانه نقدی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه 422 هزار خانوار در استان در سطح ملی پالایش و در قالب دهک‌های یک تا 9 پرداخت یارانه 400 هزار تومانی و 300 هزار تومانی به حساب این خانوارها انجام شده است.

بهروز رحیم زاده مدیرکل تعاون اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، هفتم خردادماه در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در دولت سیزدهم برای بهره‌مندی از یارانه نقدی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه 422 هزار خانوار در استان در سطح ملی پالایش و در قالب دهک‌های یک تا 9 پرداخت یارانه 400 هزار تومانی و 300 هزار تومانی به حساب این خانوارها انجام شده است.

وی بیان کرد: 22 هزار خانوار از دریافت محروم شده‌اند که در این زمینه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها شرایط لازم برای بهره‌مندی خانوار از مبلغ یارانه اردیبهشت‌ماه در دستور کار قرار گرفته تا امکان برداشت مبلغ یارانه وجود داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: فرصت یک ماهه برای بررسی اطلاعات خانوار و استفاده از یارانه نقدی در دستور کار قرار گرفته که در این زمینه باید با تایید اطلاعات مربوط به سرپرستان خانوارها امکان برداشت یارانه اردیبهشت ماه برای خانوارها انجام یابد.

رحیم‌زاده تصریح کرد: جاماندگان و خانوارهای معترض به دهک‌بندی یارانه با ورد به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعات خود را وارد و درخواست بازبینی کنند تا به نتایج دقیق‌تر در این زمینه دست یابند و اطلاع‌رسانی به نحو احسن باشد.

وی اظهار کرد: پیامک برای افراد جامانده و معترض به دهک‌بندی ارسال می‌شود که در این صورت می‌توانند از شرایط بهره‌مندی از یارانه آگاه شوند که در این زمینه بررسی دقیق و تاکید مسئولان کشوری برای بهره‌مندی از یارانه نقدی در دستور کار قرار گرفته و هیچ اطلاعاتی در مورد تبدیل یارانه نقدی به کالابرگ الکترونیکی ارائه نشده است.

انتهای پیام
captcha