مرحله جدید طرح هدفمندی یارانه‌ها به زودی آغاز می‌شود
کد خبر: 4060990
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

مرحله جدید طرح هدفمندی یارانه‌ها به زودی آغاز می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مرحله جدید طرح هدفمندی یارانه‌ها با رفع مشکلات و نارسایی‌ها و رفع نواقص به زودی آغاز می‌شود و چکش‌کاری‌ها در این زمینه برای بهره‌مندی از مزایای این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

غنی نظری نماینده مجلسسیدغنی نظری‌خانقاه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: با رفع مشکلات و نارسایی‌ها و رفع نواقص مرحله جدید طرح هدفمندی یارانه‌ها به زودی آغاز می‌شود و چکش‌کاری‌ها در این زمینه برای بهره‌مندی از مزایای این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رسیدگی و بازبینی افراد معترض به حذف آن‌ها از لیست یارانه‌بگیران در مرحله جدید اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به صورت مطلوب و قابل قبول اجرا می‌شود تا افرادی که در گروه‌بندی دهک خانوار به اشتباه در لیست قرار نگرفته‌اند به لیست یارانه‌بگیران اضافه شوند تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشرفت طرح و شناخت نواقص و رفع آن‌ها راه برای بهره‌مندی بیشتر دهک‌های پایین جامعه در دستور کار قرار گرفته تا بیشترین مزایای هدفمندی یارانه‌ها برای اقشار و دهک‌های پایین در دستور کار قرار گرفته است.

نظری‌خانقاه اظهار کرد: مشکلات اقتصادی امروز جامعه ریشه در گذشته دارد و بی‌شک یک روزه نمی‌توان بار سنگینی از مشکلات دولت‌های گذشته را برطرف کرد و از سر راه برداشت که به همین منظور درصدد هستیم در آینده‌ای نزدیک همه ملت ایران را از مزایای طرح هدفمندی یارانه‌ها بهره‌مند کنیم.

وی تصریح کرد: به تدریج مشکلات اقتصادی کشور را از میان برمی‌داریم و بی‌شک سودهای کلان از محل ارز یارانه‌ای به جیب آحاد جامعه می‌رود و در این زمینه تلاش دشمنان برای زیرسوال بردن خدمات ارزشمند نظام مهندس جمهوری اسلامی ایران در دستور کار است که در این زمینه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در نهادینه‌سازی فرهنگ جهاد تبیین وظایف خطیر و حساسی بر عهده دارند.

انتهای پیام
captcha