دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی اردبیل با مادر شهید خلیل‌زاده
کد خبر: 4060228
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی اردبیل با مادر شهید خلیل‌زاده

رئیس و جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان اردبیل به‌مناسبت سوم خرداد «سالروز آزادسازی خرمشهر» با مادر شهید نقشعلی خلیل‌زاده دیدار کردند.

دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی اردبیل با مادر شهید خلیل‌زادهبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ششم خردادماه در معیت مسئولان بنیاد شهید استان اردبیل با خانواده و مادر شهید خلیل‌زاده دیدار کرد.

وی اظهار کرد: بایستی انرژی مثبت دیدار با خانواده معظم شهدا را با اعضای خانواده و همکاران خود قسمت کنیم و در حفظ و صیانت از آرمان‌های شهدا گام برداریم.

اوچی، هدف از دیدار با خانواده شهید را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام اعلام و خاطرنشان کرد: ما شرمنده خانواده شهدا هستیم که به خاطر فعالیت در سنگر خدمت به مردم فرصت کمی برای دیدار با آنان نصیب‌مان می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، برگزاری کنگره 3400 استان را بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اضافه کرد: وظیفه داریم از هر بهانه‌ای برای دیدار با خانواده معظم ایثارگران و یادآوری از جان گذشتگی‌های آنان استفاده کنیم.

اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه خاطرات شهدا و ایثارگران درس زندگی و عزت و سربلندی برای آیندگان است، افزود: وظیفه همه ما حفظ و انتقال این خاطرات به نسل‌های آینده است تا آنان بدانند در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن جوانان با غیرتی جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند و امنیت و آرامش را به کشور بخشیدند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت مادر شهید خلیل‌زاده تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha