اخذ کد رشته‌های جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 4060386
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

اخذ کد رشته‌های جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از موفقیت مرکز جهاددانشگاهی اردبیل در اخذ کد رشته‌های جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز، هشتم خردادماه با اعلام این خبر در اردبیل اظهار کرد: پذیرش دانشجو که در این کد رشته‌های جدید با حمایت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اخذ شده است و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی در مهرماه 1401 در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل انجام می‌گیرد.

وی افزود: رشته‌های جدید اخذ شده کاردانی حرفه‌ای دستیاری حقوقی دستگاه‌های اجرایی، کاردانی حرفه‌ای دستیاری مشاغل حقوقی، کارشناسی حرفه‌ای مددکاری قضایی و در سایر رشته‌ها در مقطع کاردانی: کاردانی حرفه ای گردشگری، کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار، کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل مدارک مورد نیاز برای پیش‌نویس ثبت‌نام در این مرکز را شناسنامه، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی بیان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی، مرکز علمی کاربردی مراجعه کنند و همچنین شماره تلفن 13-33749512 آماده پاسخگویی به سؤالات است.

انتهای پیام
captcha