برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در 220 نقطه همدان
کد خبر: 4059887
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در 220 نقطه همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم شهادت امام صادق علیه‌السلام در 220 نقطه شهرستان همدان خبر داد.

محمد هادی نظیری مدیر ‌کل تبلیغات اسلامی همدانحجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی توسط تبلیغات اسلامی استان در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام ۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان  همدان اعزام می‌شوند. همچنین 90 نفر مبلغ اعزامی در شهرستان نهاوند، 120 مبلغ در ملایر، 35 نفر در شهرستان کبودراهنگ، 70 نفر در تویسرکان، 65 نفر در شهرستان بهار ، 30 نفر در رزن ،  50 مبلغ در اسدآباد و 25 مبلغ نیز  در شهرستان فامنین اعزام می‌شوند.

نظیری سخنرانی ائمه جماعات مساجد شهرستان‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نصب پلاکارد، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و دسته‌های عزاداری در روز شهادت و نیز ختم قرآن کریم و صلوات از دیگر برنامه‌های این  ایام دانست و بیان کرد: در ۲۲۰ نقطه شهرستان همدان برگزاری مراسم سوگواری شهادت پیش‌بینی شده است، برگزاری این مراسم در ۲۰ نقطه شهرستان بهار، ۱۱۰ نقطه در نهاوند، ۱۵ نقطه در کبودراهنگ، ۳۰ نقطه در تویسرکان، ۱۰۰ نقطه در ملایر، ۶۵ نقطه در رزن، ۳۵ نقطه در اسدآباد و ۲۰ نقطه در فامنین پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در ادامه با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان رزن به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، عنوان کرد: ۱۰۰ بسته معیشتی در شهرستان بهار، ۱۵۰ بسته در اسدآباد، ۵۰ بسته در همدان، ۱۰۰ بسته در تویسرکان و ۲۵ بسته در کبودراهنگ توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha