استان اردبیل نیازمند نگرش ملی و فراملی برای داشتن اثرات مثبت فرهنگی است
کد خبر: 4058740
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

استان اردبیل نیازمند نگرش ملی و فراملی برای داشتن اثرات مثبت فرهنگی است

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با توجه به شرایط جغرافیایی و مرزی در برابر فرهنگ‌های مختلفی قرار دارد و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این استان، با نگرش ملی و فراملی اثرات مثبت فرهنگی را در پی خواهد داشت.

عبدالله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، یکم خردادماه در دیدار با معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران، اظهار کرد: دارالارشاد اردبیل، استانی با تنوع طوایف و پتانسیل‌های بسیار محکم و مستحکم فرهنگی است و این امر، به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: استان اردبیل با توجه به شرایط جغرافیایی و مرزی در برابر فرهنگ‌های مختلفی قرار دارد و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این استان، با نگرش ملی و فراملی اثرات مثبت فرهنگی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بررسی مسائل مختلف فرهنگی استان اردبیل، مشکلات چاپ کتاب و حمایت از اصحاب فرهنگ استان، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و دیگر مسائل فرهنگی در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان اردبیل برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha