تأکید امام جمعه نیر به ترویج فرهنگ ازدواج آسان
کد خبر: 4189419
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

تأکید امام جمعه نیر به ترویج فرهنگ ازدواج آسان

حجت‌الاسلام آیت نعمتی به اهمیت ازدواج آسان و ترویج آن تأکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیر در راستای ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های ابتدای ازدواج برای جوانان شهرستان پای کار آمده‌اند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با حضور اعضا، اول دی‌ماه در مسجد جامع شهر کورائیم برگزار شد با تقدیر از حضور مردم این شهر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام به اهمیت ازدواج آسان و ترویج آن تأکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیر در راستای ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های ابتدای ازدواج برای جوانان شهرستان پای کار آمده‌اند و امکانات و تجهیزات خود را در اختیار جوانان قرار داده‌اند.

امام جمعه نیر با انتقاد از عمکلرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات برای جوانانی که قصد ازدواج دارند، بیان کرد: بانک‌ها در امر تسهیل ازدواج و اختصاص به‌موقع وام ازدواج به زوج‌های جوان پای کار باشند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن حماسه ۹ دی و سالروز به شهادت رسیدن سردار سلیمانی خواستار اجرای برنامه‌های مختلف در راستای گرامیداشت این ایام در شهرستان از سوی مسئولان فرهنگی شد.

علیرضا حسینی، فرماندار شهرستان نیر هم با قدردانی از حضور مردم بخش کورائیم در مراسم تشییع شهید گمنام، قول مساعد در خصوص حضور دستگاه‌های دولتی در امر خدمات‌رسانی به اهالی محترم بخش کورائیم و همچنین خدمات‌رسانی این دستگاه‌ها در امر ازدواج آسان را داد.

رحمان زمانی، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر در این جلسه گفت: اهداف اصلی برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این شهر، بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی شهر و اهمیت به محرومیت‌زدایی بوده است که امید می‌رود در این جلسه با هم‌فکری اعضای محترم برخی از مشکلات فرهنگی مطروحه مرتفع شود.

انتهای پیام
captcha