پیام تسلیت استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در پی درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا
کد خبر: 4057656
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در پی درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد در پیامی درگذشت استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

 آیت‌الله فاطمی‌نیابه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده،‌ استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 27 اردیبهشت‌ماه در پیامی درگذشت استاد اخلاق و عرفان آیت‌الله فاطمی‌نیا(ره) را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ»

(هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود كه تا روز قيامت هيچ چيز آن را فرو نمى‌پوشد).

چه بسیارند انسان‌های جامع‌الاطراف و خودساخته‌ای که در مسیر علو درجات انسانی و در طریق احیای تعالی و تهذیب جوامع مجاهدانه کوشیدند، عبدصالح خداوند شدند و در پیوند با فرهنگ سازنده اسلامی عمرخویش گذراندند و نام نیکو برجای نهادند.

‌سال‌های متمادی کلام متنفذ و سخن تأثیرگزار و نفس طیب استاد اخلاق و عرفان، مرحوم آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا(ره) فضای جامعه و قلوب هموطنان خداجوی ما را، سرشار زیبائی‌های اخلاقی و توصیه‌های عالمانه و عطر ملکوتی بیان روایات و شرح آیات و گفتار نغز نهج‌البلاغه کرده است.

عرفان متجلی در کلام و عمل و پرهیزگاری و تقوای توأم با ارشاد و راهنمایی و آگاهی‌بخشی در کنار صفا و صداقت و علم ربانی، از ایشان شخصیتی مانا، محبوب و موفق در نشر فرهنگ ناب اسلامی و دینی ساخته است.

فقدان این عارف بالله و شخصیت گرانسنگ و فراموش ناشدنی مسلما ثلمه‌ای سنگین و اندوهی بزرگ است.

اینجانب مصیبت ارتحال ایشان را به محضر حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری، شاگردان و دوستداران، قاطبه ملت ایران و مردم دین باور استان کهگیلویه‌وبویراحمد صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم».

انتهای پیام
captcha