اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «نسخه الکترونیک» در یزد
کد خبر: 4056646
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «نسخه الکترونیک» در یزد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «نسخه الکترونیکی» توسط بیمه سلامت استان خبر داد و گفت: بدهی این بیمه نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ تسویه شده است.

عمیدالدین خطیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزدعمیدالدین خطیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای 100 درصدی طرح «نسخه الکترونیکی» با تلاش پرسنل خدوم بیمه سلامت و همچنین همکاری پزشکان استان یزد خبر داد و اظهار کرد: البته بدهی این بیمه نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ تسویه شده است.

وی ادامه داد: در زمینه نسخه الکترونیک با نهایت دقت و همچنین سرعت خدمت رسانی برای بیمه شدگان انجام می‌شود و هرگونه تصمیم‌گیری در زمینه خدمت‌رسانی به مردم با نسخه الکترونیک بسیار راحت‌تر خواهد بود، علاوه بر آن از مراجعه مردم به دفاتر این بیمه جلوگیری شده و همه فعالیت‌ها به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ضمن گلایه از بیمه تأمین اجتماعی، گفت: متأسفانه عدم پرداخت طلب این دانشگاه از سوی بیمه تأمین اجتماعی به معضل و چالشی برای ما تبدیل شده و از مردادماه سال گذشته تاکنون هیچ گونه پرداختی انجام نشده است.

خطیبی گفت: این در حالی است که بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این دانشگاه خدمت دریافت کرده‌ و برای آنها هزینه شده است ولی هنوز این هزینه‌ها به ما پرداخت نشده و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی این دانشگاه از تأمین اجتماعی است.

انتهای پیام
captcha