همایش نماهنگ «سلام فرمانده» در اردبیل
کد خبر: 4055994
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

همایش نماهنگ «سلام فرمانده» در اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همایش بزرگ دهه نودی‌ها با همکاری نهادهای فرهنگی در نیمه دوم خردادماه سال‌جاری، در شورابیل برگزار می‌شود.

همایش نماهنگ «سلام فرمانده» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، ۲۰ اردیبهشت‌ماه، در جلسه هماهنگی همایش بزرگ دهه نودی‌ها که در دفتر رئییس حوزه هنری استان برگزار شد، تاکید کرد: همایش بزرگ دهه نودی‌ها با همکاری حوزه هنری، آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و دیگر نهادهای فرهنگی، در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۱ در شورابیل برگزار می‌شود.

وی به تولید سرود سلام فرمانده به زبان آذری با مشارکت موسسه جامعه النور اشاره کرد و گفت: هدف از تولید این سرود بهره‌گیری از ابزار هنر در توسعه و ترویج پیامهای انقلاب است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: در ادامه پویش استانی سلام فرمانده، اداره فرهنگی شهرداری اردبیل نیز در کنار سایر نهادهای فرهنگی طی انتشار فراخوانی از دهه نودی‌ها که فرزندان و آینده‌داران کهن استان اردبیل هستند، جهت حضور در این همایش دعوت میکند تا فرزندان این مرز و بوم نیز عشق و اردات قلبی خود را به رهبر مقام معظم رهبری و سردار دل‌ها ابراز کنند.

ابراهیمی به رونمایی سرود«اون ایکی امام» در روز سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه، ساعت 18 در سالن فرهنگسرای بانوان و خانوداه شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: هدف از تولید این سرود ترویج و تبین مفاهیم قرآنی، دینی و فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان است.

انتهای پیام
captcha