مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی اردبیل برطرف می‌شود
کد خبر: 4055786
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی اردبیل برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی از مهمترین رسالت‌ها برای حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می شود با تامین این زیرساخت‌ها، زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

محمد اهلی شهرک صنعتی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۹ اردیبهشت‌ماه، در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اردبیل، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید، تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنیم و یاریگر واحدهای تولیدی باشیم.

وی افزود: در طول چند سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی هزینه شده که عمده این اعتبارات از محل منابع داخلی و ملی بوده است.

اهلی تاکید کرد: به طور حتم با تامین این اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی نسبت به سالیان گذشته از وضعیت بهتری برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، با بیان اینکه کاستی‌هایی نیز در این مسیر وجود دارد، خاطرنشان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی از مهمترین دغدغه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئولان استانی است و انتظار صاحبان صنایع این است تا اعتبارات کافی از محل تملک دارایی‌ها توسط فرمانداران شهرستان ها به توسعه شهرک‌های صنعتی اختصاص یابد.

وی، با اشاره به قطعی برق در شهرک‌های صنعتی افزود: با تعامل با واحدهای تولیدی تلاش خواهد شد تا میزان برق مصرفی واحدهای تولیدی در ساعات اوج مصرف تابستان امسال مدیریت شده و قطعی احتمالی برق به حداقل ممکن کاهش یابد.

اهلی، اجرای پست دوم برق در شهرک صنعتی اردبیل را از مهمترین برنامه‌های این شرکت برای تامین برق پایدار برای توسعه این شهرک صنعتی برشمرد و افزود: با اجرای این پروژه که با همکاری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان اجرا خواهد شد برق‌رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

وی، شهرک صنعتی اردبیل را بزرگترین و از جمله مهمترین شهرک های صنعتی استان اردبیل برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اردبیل 2 با مساحت بیش از 700 هکتار به عنوان قطب صنعت استان محسوب می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود تا مشکل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی برطرف شود.

انتهای پیام
captcha