کمک به عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
کد خبر: 4054152
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

کمک به عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هدف از ایجاد کلینیک‌های کسب و کار، حضور فعال مشاورین در واحدهای تولیدی و کمک به عارضه‌یابی و رفع مشکلات آنان است که خوشبختانه امروز شاهد برگزاری دومین انتخابات اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار در استان اردبیل بودیم.

شهرک صنعتیبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: هدف از ایجاد کلینیک‌های کسب و کار، حضور فعال مشاورین در واحدهای تولیدی و کمک به عارضه‌یابی و رفع مشکلات آنان است که خوشبختانه امروز شاهد برگزاری دومین انتخابات اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار در استان اردبیل بودیم.

مهدوی ادامه داد: مطابق ساختار اجرایی پیش بینی شده، پس از فراخوان انتخاب مشاوران کلینیک، اعضای آن پس از ارائه مدارک و مستندات لازم انتخاب شده و از میان این مشاورین منتخب، اعضای هیأت امنای آن با رای گیری مشاورین انتخاب و فعالیت می کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه اعضای کلینیک کسب و کار مجموعه‌ای از مشاورین و کارشناسان خبره استان هستند، خاطرنشان کرد: کلینیک کسب و کار استان اردبیل، برای اولین در سال 1398 توسط شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شده که نقش این کلینیک‌ها در بازفعال‌سازی واحدهای تولیدی و کمک به افزایش تولید و اشتغال بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی ادامه داد: مشاورین کلینیک کسب و کار با بازدید از شهرک‌های صنعتی، تلاش می‌کنند تا مشکلات واحدهای تولیدی را احصاء و نسبت به رفع مشکلات آن، راهکارهای مناسبی را ارائه کنند.

مهدوی افزود: این بازدیدها در قالب کلینیک‌های سیار برگزار می‌شود که کلیه هزینه‌های آن توسط شرکت شهرکهای صنعتی پرداخت می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: واحدهای تولیدی با مراجعه به سامانه میز خدمت الکترونیکی شرکت شهرک‌های صنعتی به نشانیhttps://eservice.isipo.ir می‌توانند ضمن ثبت مشکلات واحد تولیدی خود، از خدمات رایگان مشاور‌ه‌ای کلینیک کسب و کار استان استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha