روحانیون همواره مدافع خون شهدا هستند
کد خبر: 4055765
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

روحانیون همواره مدافع خون شهدا هستند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه روحانیون همواره مدافع خون شهدا بوده و امروز نیز آماج حملات دشمن قرار دارند، گفت: علما دژی مستحکم در مقابل دشمن هستند و دشمن به خاطر اینکه نمی‌تواند این دژ را خراب کند لذا علما را مورد حمله قرار می‌دهند.

بامری معاون سیاسی امنیتی استانداری به گزارش ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان، دومین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی سیستان‌وبلوچستان، با حضور مسئولان استانی امروز، 19 اردیبهشت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

رحمدل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: نقش روحانیت، علما و هادیان در همه تاریخ و اعصار به‌ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: اگر در همه برهه‌ها توانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و چهل و سومین سال از انقلاب را تجربه و دشمن را سرنگون کنیم به برکت خون شهدا و حضور مؤثر روحانیت بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: علما پاسبانان حریم دین و سنگربانان انقلاب بوده و روحانیون ما اعم از تشیع و تسنن همواره برای حفاظت از این مرز و بوم جانفشانی کرده‌اند.

این مسئول تأکید کرد: علما همواره مدافع خون شهدا هستند و امروز نیز آماج حملات دشمن هستند. علما دژی مستحکم در مقابل دشمن هستند و دشمن به خاطر اینکه نمی تواند این دژ را خراب کند همواره علما را مورد حمله قرار می‌دهند.

بامری ادامه داد: ما وظیفه داریم مسیر ایثار و شهادت را زنده نگه‌داشته و راه خود را بر این محور ماندگار شکل دهیم، اگر امروز توانستیم در همه صحنه‌ها بدرخشیم قطعاً به خاطر رشادت‌های این سنگربانان، سنگرسازان و محافظان دین و شریعت است.

وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج بیان کرد: از همه نیروهای نظامی و انتظامی امنیتی در جای جای این استان و کشور که برای حمایت از مظلومان درخشیدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha