جهاد تبیین یک واجب عینی است
کد خبر: 4055345
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

جهاد تبیین یک واجب عینی است

جانشين نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اينکه امروز جنگ، جنگ تبیینی است، گفت: جهاد تبیین یک واجب عینی است و بر همه واجب است که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بازگو کنند.

حجت الاسلام جواد طاهری، جانشين نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام جواد طاهری، جانشين نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، شب گذشته، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در همایش بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در زیرکوه، اظهار کرد: گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مطهری، نکوداشت محکمات انقلاب اسلامی است.

جانشين نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهید مطهری مصداق استاد تقوا و اخلاق بود، افزود: روز شهادت این شهید را روز معلم معرفی کرده‌اند تا معلمان ما از این شهید عزیز درس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ساختار و شاکله اصلی سپاه بر معنویت استوار است، ادامه داد: تاکنون رمز موفقیت سپاه دو بال معنویت و بصیرت بوده است و از ابتدای تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آموزش‌های عقیدتی و سیاسی در سپاه جدی گرفته شد و زیربنای آن تعلیمات و آثار شهید مطهری بود.

طاهری با بیان اینکه معلمان باید علم مقابله با شبهات، دغدغه کار فرهنگی و انقلابی و داشتن سلیقه به منظور نحوه مطرح کردن و کار تربیتی را داشته باشند، گفت:  امروز جنگ، جنگ تبیینی است؛ جهاد تبیین یک واجب عینی است و بر همه واجب است که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بازگو کنند.

انتهای پیام
captcha