هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام سهام عدالت جعلی است
کد خبر: 4055314
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام سهام عدالت جعلی است

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: تاکنون هیچ‌گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت اعلام نشده و هر ثبت‌نامی که اکنون برای سهام عدالت انجام می‌شود، کلاهبرداری و جعلی است.

سهام عدالت

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین، فهیمه لزگی، معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین، در رابطه با فراخوان ثبت‌نام برای سهام عدالت، اظهار کرد: متأسفانه اخیراً شنیده شده که برخی افراد سودجو از روش‌های مختلف سایت و یا پیامک، تحت عنوان ثبت نام سهام عدالت اقدام به اخذ وجه از مردم می‌کنند.

وی با بیان اینکه فراخوان ثبت‌نام برای سهام عدالت جعلی است، افزود: تاکنون هیچ گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت اعلام نشده و هر ثبت‌نامی که اکنون برای سهام عدالت انجام می‌شود، کلاهبرداری و جعلی است.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین تصریح کرد: در صورت آغاز ثبت‌نام برای سهام عدالت قطعا فراخوان آن از طریق جراید و صداوسیما اعلام خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود که مردم فریب افراد سودجود را نخورند و هیچ وجهی بابت این موضوع پرداخت نکنند.

لزگی تصریح کرد: اکنون وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کار و رفاه اجتماعی در حال انجام هماهنگی لازم برای شناسایی افراد واجد شرایط هستند و قطعا بعد از اتمام اقدامات لازم، سامانه ثبت‌نام را اعلام خواهند کرد اما زمان قطعی آن فعلا مشخص نیست.

وی با بیان اینکه حدود ۶۷۰ هزار سهامدار عدالت در استان داریم، بیان کرد: برنامه‌ریزی شده که دهک‌های پایین درآمدی نیز سهامدار شوند که اکنون برخی افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران جا مانده از سهام عدالت هستند که در اولویت واگذاری سهام عدالت قرار دارند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان قزوین در پایان گفت: همچنین برخی افراد کم‌درآمد و جامانده از سهام عدالت نیز وجود دارند که از سوی اداره کار و رفاه اجتماعی شناسایی شده و در اولویت واگذاری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha