هشدار سخنگوی نظامی گردان‌های قسام نسبت به اقدام علیه رهبران مقاومت
کد خبر: 4055288
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

هشدار سخنگوی نظامی گردان‌های قسام نسبت به اقدام علیه رهبران مقاومت

ابو عبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های قسام نسبت به آسیب رساندن به یحیی سنوار یا هر یک از رهبران مقاومت به دشمن صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از سایت رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، ابوعبیده شامگاه شنبه با انتشار بیانیه‌ای کوتاه تصریح کرد: با توجه به تهدیدات دشمن بزدل ما به دشمن و رهبران شکست‌خورده آن هشدار می‌دهیم که آسیب رساندن به برادر مجاهد، یحیی سنوار یا هر یک از رهبران مقاومت، به منزله وقوع زلزله در منطقه بوده و واکنشی بی‌سابقه را در پی خواهد داشت.

ابوعبیده تأکید کرد: این واکنش چنان خواهد بود که نبرد سیف‌القدس در مقایسه با آنچه دشمن خواهد دید، یک رویداد عادی به شمار خواهد رفت.

وی افزود: هرکس این تصمیم را بگیرد، فصلی فاجعه‌بار در تاریخ این رژیم را رقم زده و مرتکب حماقتی شده است که با خون و ویرانی بهای آن را خواهد داد.

از سویی منابع آگاه از ورود یک هیئت امنیتی ـ سیاسی رژیم صهیونیستی به قاهره در پی تشدید تنش‌ها در اراضی اشغالی خبر دادند.

به گفته این منابع، سفر هیئت رژیم صهیونیستی به قاهره در پی تشدید تنش در اراضی اشغالی و افزایش بی‌سابقه عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان و هلاکت و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست انجام ‌شده است.

منابع مذکور تأکید کردند که مأموریت این هیئت مربوط به توافقات اطلاعاتی و نظامی با مصر در خصوص هماهنگی برای تأمین امنیت مناطق مرزی و پرهیز از انجام اقدامات خصمانه‌ای است که ممکن است دو طرف را تحت تأثیر دیگر قدرت‌ها در منطقه قرار دهد.

انتهای پیام
captcha