ساعت کاری موزه‌های قزوین افزایش یافت
کد خبر: 4054769
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

ساعت کاری موزه‌های قزوین افزایش یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی استان در اولین روز از تعطیلات عید سعید فطر و افزایش ساعات کاری موزه‌های قزوین خبر داد.

موزه‌ قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی قزوین، علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی استان، از افزایش ساعات کاری موزه‌های قزوین خبرداد و تصریح کرد: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری و افزایش حضور گردشگران در استان موزه‌های تحت پوشش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شامل کاخ‌موزه چهلستون (موزه خوشنویسی)، موزه شهر و موزه سنگ‌نگاره‌های عالی‌قاپو تا پایان هفته با ۲ ساعت افزایش ساعت کاری از ساعت ۹ الی ۱۹ پذیرای گردشگران و دوستداران تاریخ و فرهنگ هستند.

وی افزود: در این ایام بناهای تاریخی سردر عالی‌قاپو، مجموعه سعدالسلطنه، آب‌انبار سردار بزرگ، حسینیه امینی‌ها، کلیسای کانتور و آرامگاه حمدالله مستوفی از ساعت ۹ الی ۱۹ میزبان گردشگران هستند و راهنمایان برای راهنمایی بازدیدکنندگان در بناها حضور مستمر دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: اماکن مذهبی و زیارتی قزوین شامل مسجد جامع عتیق، آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، بقعه چهار انبیاء نیز در این ایام پذیرای گردشگران و میهمانان ورودی به استان هستند.

انتهای پیام
captcha