تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری کردستان در تعطیلات عید فطر
کد خبر: 4054691
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری کردستان در تعطیلات عید فطر

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان، از تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری استان، به‌منظور کیفی‌سازی خدمات در تعطیلات عید سعیدفطر خبر داد.

نظارت و بازرسی تاسیسات گردشگری کردستان

آرمان وطن‌دوست، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در بازدیدهای نظارتی کارشناسان این اداره‌کل از تأسیسات گردشگری، شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، نحوه ارائه خدمات و رعایت موازین قانونی و بهداشتی سنجش و بررسی شد.

وی افزود: بازدید از تأسیسات گردشگری استان کردستان با هدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و اعتمادسازی، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری و فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان انجام می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: این بازدیدها به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط، با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای انجام سفرهای ایام تعطیلات عید فطر و با ارائه بهترین خدمات، میزبانی شایسته برای مسافران باشیم.

انتهای پیام
captcha