فعالیت ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجوزدار در کردستان
کد خبر: 4054343
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

فعالیت ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجوزدار در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان، از آمادگی این اداره‌کل برای استقبال و حمایت از ایده‌‎های نو در مسیر توسعه گردشگری استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز در استان مشغول به فعالیت هستند.

نشست کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان

به گزارش ایکنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان دیروز، 11 اردیبهشت‌ماه در نشست کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان از آمادگی این اداره‌کل برای استقبال و حمایت از ایده‌‎های نو در مسیر توسعه گردشگری استان خبر داد.

وی افزود: پس از حدود سه سال رکود در صنعت گردشگری و کسب ‌‌و‌کارهای وابسته به آن، به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی، خوشبختانه در نوروز امسال شاهد حضور پرشور گردشگران و مسافران در کردستان بودیم.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان با بیان اینکه استان کردستان دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوانی است، بیان کرد: داشتن این جاذبه‌ها اگر چه یکی از شرط‌های لازم برای جذب گردشگران محسوب می‌شود، اما به‌تنهایی کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه کردستان ظرفیت لازم برای توسعه گردشگری را دارد، ادامه داد: در حال حاضر ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز در استان مشغول به فعالیت هستند که این دفاتر می‌توانند به‌عنوان بازوی توانمند این اداره‌کل، بیش از پیش زمینه حضور گردشگران را در استان فراهم کنند.

وطن‌دوست افزود: کمیته فنی گردشگری استان به‌منظور رعایت عدالت و جلب رضایت مردم و در راستای رفع مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تشکیل و طی آن موانع و مسائل پیش‌رو بررسی می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان، یادآور شد: امیدواریم با حمایت از طرح‌ها و هم‌چنین جلب مشارکت همگانی، شاهد رونق و رشد فزاینده صنعت گردشگری در استان باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست پنج مورد درخواست در زمینه راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و سه مورد شکایت از دفاتر استان، با حضور اعضای کمیته فنی گردشگری کردستان بررسی شد.

انتهای پیام
captcha