حضور ۸ هزار اردبیلی در سرزمین نور
کد خبر: 4054047
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

حضور ۸ هزار اردبیلی در سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امسال بیش از 8 هزار زائر راهیان نور از اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات و ... در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور حضور پیدا خواهند کرد.

حضور ۸ هزار اردبیلی در سرزمین نوربهروز زارع، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با تاکید به حضور زائران راهیان نور استان در افتتاحیه راهیان نور 1401 و عملیات(بازی دراز) در استان کرمانشاه، اظهار کرد: امسال یکصد زائر راهیان نور اردبیلی در سالروز عملیات(بازی دراز) در سرپل ذهاب حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی کرده‌ایم که امسال بیش از 8 هزار زائر راهیان نور از اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات و ... در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور حضور پیدا کنند.

زارع تاکید کرد: بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی جزء برنامه‌ریزی‌های ما برای راهیان نور شمال غرب کشور در سال‌جاری است.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره استانی سرزمین نور نیز یکی از برنامه‌ریزی های ما برای اردوهای راهیان نور بوده است که به صورت مجازی برگزار شده و سال گذشته قریب به 12 اثر ادبی و هنری را از طریق فضای مجازی دریافت نمودیم که داوری شد و آثاری دریافت کردیم که در جشنواره استانی سرزمین نور، خرداد ماه ۱۴۰۱ در استان با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

زارع در پایان یادآور شد: در ایام نوروز 1500 زائر راهیان نور اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.

انتهای پیام
captcha