اجرای پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» در اردبیل
کد خبر: 4053717
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

اجرای پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» در اردبیل

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» بمناسبت روز جهانی قدس در اردبیل خبر داد.

اجرای پویش ملی «مقبوله و قصه‌های قدس» در اردبیلسارا حقی، مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، با گرامیداشت روز جهانی قدس، از اجرای پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با هدف آگاهی بخشی به نسل جوان در خصوص مسئله قدس و روایت‌گری مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، فعالیت فرهنگی در قالب پویش ملی «مقلوبه و قصه‌های قدس» در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال می‌خواهیم به بهانه پخت غذای مقلوبه فلسطینی، برای خانواده و فرزندانمان از فلسطین و مقاومت روایت کنیم.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان  اردبیل به شرایط شرکت در این پویش اشاره کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دعوت بزرگ، تا عید فطر برای افطار مقلوبه درست کرده و داستان قدس و بچه‌های قهرمانش را روایت کرده و آثار خود را در قالب ویدئو یا پادکست یک تا سه دقیقه برای حرف آورد ارسال کنند.

حقی گفت: محدودیت تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های داخلی به یکی از شماره‌های ۰۹۱۴۵۹۴۵۳۷۰، ۰۹۱۴۷۴۵۸۸۳۸، ۰۹۹۱۷۲۲۹۴۶۸ و یا پیج اینستاگرام حرف‌آورد به آدرس https://www.instagram.com/harfavard_ardabill، یا کانال ایتا حرف‌آورد به آدرس https://eitaa.com/harfavard-ardabil ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان از آثار برتر و شرکت کنندگانی که بیشترین آثار را ارسال کنند با اهدای هدایایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha