مراسم «تکریم آیات عشق و حکمت در عید تابش انوار لاهوتی» در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4053669
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

مراسم «تکریم آیات عشق و حکمت در عید تابش انوار لاهوتی» در ارومیه برگزار می‌شود

مراسم «تکریم آیات عشق و حکمت در عید تابش انوار لاهوتی» به مناسبت عید سعید فطر و رگرامیداشت وز معلم یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه در ارومیه گزار می‌شود.

مراسم «تکریم آیات عشق و حکمت در عید تابش انوار لاهوتی» برگزار می‌شودامینه محمدی، مدیر عامل موسسه حافظان نور کوثر ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: همزمان به مناسبت عید فطر و روز معلم جشن بزرگ عید سعید فطر و گرامیداشت روز معلم مراسم « تکریم آیات عشق و حکمت در عید تابش انوار لاهوتی » در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم شهردار ارومیه، مدیر کل اوقاف و امر خیریه آربایجان‌غربی، مدیر کل تبلیغات اسلامی، مسئولان استانی، اساتید قرآنی موسسه حافظان نور کوثر ارومیه و حافظان و قاریان قرآن کریم حضور خواهند داشت.

محمدی بیان کرد: این مراسم با هدف تجلیل از 21 استاد قرآنی موسسه حافظان نور کوثر ارومیه و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه از ساعت 17 در سالن خیابان دفاع مقدس فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خداوند در سوره بقره میفرماید:« هروقت دوست داری کسی به یادت باشد، به یاد من باش که من همیشه به یاد توام»، مقصود از ماه مبارک رمضان فقط تحمل گرسنگی و تشنگی نیست بلکه هدف اصلی کسب رضای الهی، بندگی مخلصانه معبود و به یاد حق بودن است و عید فطر نیز عید بندگی مومنان و تطهیر گناهان بوده که دعا می‌کنیم در زمره بندگان صالح حق تعالی قرار گیریم.

مدیر عامل موسسه حافظان نور کوثر ارومیه تصریح کرد: این موسس هاز سال 1393 با آموزش قرآن کریم برای تمام تمام رده‌های سنی فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1400 موفق به آموزش ۳۰۰ حافظ در آذربایجان‌غربی شد که سه نفر از آن‌ها توانستند حافظ کل قرآن شوند و اولین موسسه در ارومیه است که دوره تخصصی تربیت معلم حفظ را با ارائه مدرک از دارالقرآن کشور کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha