ایران اسلامی؛ نقطه امیدی برای مظلومان و محرومان جهان
کد خبر: 4053575
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تأکید کرد:

ایران اسلامی؛ نقطه امیدی برای مظلومان و محرومان جهان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز دشمنان نه تنها نمی‌توانند جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را در سر بپرورانند بلکه ایران اسلامی به عنوان نقطه امیدی برای مظلومان و محرومان در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز، 9 اردیبهشت‌ماه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سنندج اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار دفاعی خود قرار دارد.

وی افزود: امروز دشمنان نه تنها نمی‌توانند جرأت تعرض به خاک ایران اسلامی را در سر بپرورانند بلکه ایران اسلامی به عنوان نقطه امیدی برای مظلومان و محرومان در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه تبدیل شده چراکه امروز وضعیت متفاوت شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تأکید کرد: براین اساس به آمریکا و سران رژیم اشغالگر قدس هشدار می‌دهیم که اگر غلط اضافی کنند، تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی بیان کرد: امروز وعده الهی که فرموده: «إِن تَنصُرُ‌وا اللَّـهَ يَنصُرْ‌كُمْ» در حال وقوع است، چراکه مژده‌ آن را مقام معظم رهبری چند سال پیش داده‌اند که اسرائیل و رژیم اشغالگر قدس 25 سال آینده را نخواهد دید و امروز بعد از پنج سال از این وعده به گفته یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی کمتر از 20 سال رژیم غاصب ساقط خواهد شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور ادامه داد: امروز ما شاهد حضور مقاومت، درون سرزمین‌های اشغالی هستیم لذا مسلمانان مطمئن باشند که وعده خداوند حتمی خواهد بود.

وی با اشاره به ایستادگی تمام قد مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی افزود: تاریخ گواهی می‌دهد، که فلسطین و جبهه مقاومت در مبارزات، می‌خواستند خانه خود را با سنگ و کلوخ پس بگیرند در حالی که دشمن در مقابل از آتش استفاده می‌کرد. اما امروز وضعیت جبهه مقاومت، متفاوت شده و روحیه دیگری گرفته و جواب آتش صهیونیست نیز گلوله آتشین شده است.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع، حمایت از مردم فلسطین را امری دینی و انسانی دانست و افزود: طبق فرموده پیامبر(ص)، کسی که فریاد مظلومی را در جهان بشنود و برای کمک به آن نشتابد، مسلمان نیست، بنابراین پشتیبانی از قدس شریف، بر هر انسان مسلمانی واجب است.

وی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و آوارگی هزاران نفر از آنان توسط رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دشمنان قرآن و اسلام امروز دست به هر جنایتی می‌زنند اما با این وجود برخی کشورهای اسلامی نیز راه سازش را با اسرائیل و آمریکا پیش گرفته و با آنان دست دوستی می‌دهند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور به حمایت انگلیس، آمریکا و کشورهای غربی از ظالمان و غاصبان اشاره کرد و گفت: کشتار مردم مظلوم فلسطین در صبرا و شتیلا و هزاران جنایت دیگر، نشان از خونریز بودن رژیم صهونیستی و حامیان آن دارد.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی دچار تشتط و تفرقه است، بیان کرد: امروز تمام کشورهای جهان اسلام باید با هم دست دوستی داده و در مقابل استکبار جهانی بایستند که این مهم با اتحاد و آمادگی نظامی و دفاعی قابل تحقق خواهد بود.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع در پایان با تقدیر از حضور باشکوه مردم سنندج در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: روز قدس، روزی خدایی بوده چراکه عظمت و اتحاد ملت ایران اسلامی را در ماه مبارک رمضان به جهانیان نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha