لزوم ارج نهادن به پیشگامان امورات خداپسندانه در اردبیل
کد خبر: 4052708
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

لزوم ارج نهادن به پیشگامان امورات خداپسندانه در اردبیل

استاندار اردبیل، با ارج نهادن به پیشگامان امورات خداپسندانه در استان، گفت: ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه به فقر منتهی می‌شود و برطرف نمودن ریشه این نارسایی‌ها تنها با همت و عزم همگانی و همراهی و مساعدت خیرین بزرگواری هست که در سطح استان به یاری نیازمندان می‌شتابند.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، ششم اردیبهشت‌ماه، در جلسه هیئت مدیره مرکز توانبخشی بهزیستی اردبیل، اظهار کرد: سازمان بهزیستی منتسب به قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل(ع) است که با توصیف خصائل و منش آن بزرگوار همواره در برطرف کردن حاجات و نیازهای مردم بویژه خانواده‌های بی‌پناه زبانزد بودند.

استاندار اردبیل، با ارج نهادن به پیشگامان امورات خداپسندانه در استان، افزود: ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه به فقر منتهی می‌شود و برطرف نمودن ریشه این نارسایی‌ها تنها با همت و عزم همگانی و همراهی و مساعدت خیرین بزرگواری هست که در سطح استان به یاری نیازمندان می‌شتابند.

وی، از تلاش‌های دولت و دست اندرکاران استان در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی مردم تصریح کرد: تمام تلاش دولت و مجموعه‌های حمایتی بر این اساس برنامه‌ریزی شده که در تامین حداقل‌ها و استانداردهای اولیه مردم گامهای اساسی با همراهی مردم و گروههای جهادی برداشته شود.

عاملی گفت: تسهیل شرایط عبور و مرور مردم در مراجعه به ساختمان جدید مرکز، استفاده از ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی در بخش‌های جدید، دعوت از سرمایه‌گذاران در  جهت تجهیز مرکز، پیگیری و تامین آب شرب با تعرفه مناسب شهری و تلاش در جهت کسب درآمد پایدار به سود توانخواهان از جمله مطالباتی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

انتهای پیام
captcha