روز قدس پیام‌آور عزت و توانمندی
کد خبر: 4052152
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

روز قدس پیام‌آور عزت و توانمندی

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار یکی از مقدمات ظهور امام زمان(عج) را از بین رفتن اسرائیل دانست و گفت: امسال یوم‌القدس می‌تواند پیام قدرت، عزت و توانمندی برای فلسطینیان باشد بنابراین باید باشکوه برگزار شود.

حجت‌ الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه راهبردی عمار

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی طائب، فرمانده قرارگاه راهبردی عمار امروز ۴ اردیبهشت‌ماه در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران بزرگداشت چهل‌وسومین دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان با بیان اینکه انسان برای شروع یک حرکت با نگاه به هدف تدارکات را فراهم می‌کند و یکی از این تدارکات، تحمل است، گفت: ما در مسیر انقلاب با توجه به هدفی که انقلاب دارد تحمل و بردباری خواهیم داشت و نکته مهم در این مسیر این است که هدف فراموش نشود.

وی با بیان اینکه باید بر هدف انقلاب تاکید شود، زیرا تاکید بر هدف سبب باشکوه‌تر برگزار شدن مراسماتی مثل ۲۲ بهمن و روز قدس می‌شود، گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران برطرف کردن موانع ظهور ولی عصر(عج) است.

حجت‌الاسلام طائب با تاکید بر باشکوه برگزار شدن روز قدس و اشاره به سوره عصر، گفت: بالاترین مصیبت برای بشر دسترسی نداشتن به امام زمان خود است بنابراین در این راستا باید به دنبال ظهور بود و از مسیر منحرف نشد.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار یکی از مقدمات ظهور را از بین رفتن اسرائیل دانست و گفت: امسال یوم‌القدس می‌تواند پیام قدرت، عزت و توانمندی برای فلسطینیان باشد بنابراین باید باشکوه برگزار شود.
 

انتهای پیام
captcha