۲۵ هزار احسان مهدوی در اردبیل توزیع شد
کد خبر: 4051565
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

۲۵ هزار احسان مهدوی در اردبیل توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: ۲۵ هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و 500 سبد کالا با کمک خیران و نیکوکارن اردبیلی در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

توزیع ۲۵ هزار احسان مهدوی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، یکم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان به یاری خیران و نیکوکاران استان اردبیل ۲۵ هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و 500 سبد کالا تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند هم‌استانی توزیع شده است.

وی ادامه داد: در سطح استان اردبیل ۲۹ مرکز طبخ غذا با عنوان «آشپزخانه مهدوی» دایر شده تا با تهیه و توزیع غذای گرم بتوانیم بخشی از نیازهای ضروری افراد نیازمند را در ماه مهمانی خدا تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مردم نیک‌اندیش استان بیش از چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی برای تأمین سبد کالا و تهیه غذای گرم به کمیته امداد کمک کرده‌اند، بیان کرد: خیران و نیکوکاران همواره یاریگر این نهاد در رسیدگی به امور فقرا هستند که در مناسبت‌های مختلف و به خصوص جشن رمضان شاهد کمک‌های چشمگیر آن‌ها هستیم.

وی ضمن قدردانی از مراکز نیکوکاری که با تلاش‌های بی‌وقفه درصدد رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت هستند، تصریح کرد: همیاری این مراکز موجب سهولت در فرایند رسیدگی به مسائل نیازمندان جامعه شده است.

انتهای پیام
captcha